Denne butik anvender cookies og anden teknologi med det formål at forbedre din oplevelse på vores sider.

U Shop Handelsbetingelser

Betaling

U Shop modtager betaling via PayPal eller QuickPay med Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, Maestro og American Express. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Med QuickPay modtages betaling via MobilePay.

Alle beløb er inkl. moms og i DKK / Danske Kroner eller EUR / Euros. Bemærk, at vi tager forbehold for faktiske Euro kurs.

U Shop benytter PayPal og QuickPay betalingsgateways som står for sikre betalinger via godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Bemærk, al betaling sker med 3D Secure hvormed du skal have såvel dit betalingskort som mobiltelefon klar. 

Se i øvrigt 'Forsendelse og betaling'

 

Levering

U Shop leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Leveringstiden er typisk mellem 24 og 48 timer og kan følges via tracking.

Se i øvrigt 'Forsendelse og betaling'

 

GDPR* – Persondataforordningen

Hos U Shop behandler vi altid dine personlige oplysninger fortroligt, dvs. det er kun få udvalgte personer hos os der har adgang til disse. Navne kan rekvireres. 

Vi deler aldrig dine personlige data med andre uden dit samtykke. 

Alle data opbevares i et datasikkert miljø med optimal sikkerhed og datakrypterede linjer (SSL). 

Skulle du på noget tidspunkt være i tvivl om vores håndtering af dine persondata, eller mener du at vi skulle være blevet kompromitteret omkring dine persondata – tøv ikke, kontakt os venligst hurtigst. 

Du har til enhver tid adgang til de personlige oplysninger du har opgivet til os, enten da du oprettede dig evt. ved din første bestilling, eller blot ved sign-up til vores nyhedsbrev. Hvis du har brug for at dine oplysninger bliver slettet, så tøv ikke – det gør vi inden for et telefonopkald eller ved mailhenvendelse inden for 24 timer. 

Vi opbevarer som udgangspunkt kun dine personlige data for din egen skyld, og til du ikke ønsker at vi gør det længere, men vil ved inaktivitet i et år på ushop.dk automatisk slette alle dine personlige data. Dette får du naturligvis en advarsel om 1 måned før sletning, hvor du har mulighed for at afbryde denne sletning. 

*EU's nye persondataforordning (General Data Protection Regulation - GDPR)

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

U Shop dækker som udgangspunkt ikke returnerings-omkostninger, dog tager vi gerne en dialog omkring din returnering, og måske når vi til enighed om en godtgørelse alligevel, da det afhænger af årsagen til returneringen. 

 

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

U Shop

Støberivej 4A

4600 Køge

Mail: info@ushop.dk 

Telefon: +45 5334 2817

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Leverandør forbehold

U Shop er ikke ansvarlig for de enkelte leverandørers emballage, ej heller dennes vejledning eller manualer. I de fleste tilfælde kan vejledninger/manualer Googles og ellers kan vi rekvirere et sæt manualer på det ønskede sprog, og i nogle tilfælde afregnes der for dette til dækning af fragtomkostninger og administration. 

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returnerings-omkostninger skal du selv afholde, medmindre vi bliver enige om andet.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@ushop.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@ushop.dk

 

navigation